Retourbeleid en service aanvraag
U kunt de producten die u bij IKSOPAR gekocht heeft meestal gewoon retourneren. Dit kan binnen 14 dagen na ontvangst van de producten. Helaas verkopen we ook producten waarbij retourneren net wat minder makkelijk werkt. Lees daarom goed de onderstaande tips, voorwaarden en uitzonderingen.
U kunt de producten die u bij IKSOPAR gekocht heeft meestal gewoon retourneren. Dit kan binnen 14 dagen na ontvangst van de producten. Helaas verkopen we ook producten waarbij retourneren net wat minder makkelijk werkt. Lees daarom goed de onderstaande tips, voorwaarden en uitzonderingen.
Retourneren kan zowel door het product bij één van onze verkooppunten terug te brengen als door het product (goed verpakt) retour te sturen.
Voordat u een product of bestelling retourneert of een servicemelding maakt, moet het eerst aangemeld worden. Dit kan door ons te mailen naar info@iksopar.nl
Geef daarbij in het bericht de volgende gegevens goed door: uw NAW gegevens en orderbevestiging en/of factuurnummer en om welk product het gaat. Nadat wij uw aanvraag in behandeling hebben genomen zullen we met u de afhandeling doorspreken.
Bij retourneren geldt het volgende: U kunt het product retour zenden of terugbrengen naar onze winkel, mits deze aan de volgende voorwaarden voldoet:
- U doet beroep op het herroepingsrecht binnen 14 dagen na ontvangst.
- Het product is ongebruikt en niet gemonteerd geweest.
- Het product is geheel onbeschadigd.
- Het product zit in de originele verpakking (hier mag niet op geschreven worden).
- Eventuele kosten voor retourzending zijn voor uw eigen rekening.
- Retourzendingen zonder aanmelding worden niet in behandeling genomen.
Er gelden een aantal uitzonderingen:
- Vloer-, wandtegels en mozaïek tegels (i.v.m. tint/batchnummers is dit niet mogelijk).
- Verbruiksartikelen zoals, lijm, voeg, kit, schoonmaakmiddelen, toiletblokjes waarvan de verpakking is geopend.
- Producten die reeds gemonteerd zijn geweest en daarvan sporen bevatten.
- Producten die ernstig beschadigd zijn die verdere verkoop verhinderen.
- Producten waarvan de verpakking volledig verwoest is en/of niet meer aanwezig is.
- Producten die incompleet zijn, dus waar onderdelen van missen.
- Douchewanden, douchecabines waarvan de verpakking open is geweest. (zijn hierdoor niet meer te vervoeren.)
- Voor producten waarvan de verpakking licht beschadigd is vergoeden wij maximaal 50% van het aankoopbedrag.
- Artikelen die speciaal voor u, op bestelling zijn gemaakt en/of speciaal zijn besteld.